FAQs

Bel ons: 023-5320405

Welkom in ons support portaal

Frequently Asked Questions

  1. Er zijn geen veel gestelde vragen gevonden.

Nieuwste vragen

  1. Waar kan ik terecht met mijn klacht?

    Mocht u een klacht hebben over een van onze producten of dienstverlening dan kunt u deze op verschillende manieren aan ons kenbaar maken.

    U kunt contact opnemen met onze klantenservice per telefoon op 023-5516025 van maandag t/m vrijdag van 10.00-16:30 uur. Ook kunt u ons per e-mail op de hoogte brengen van uw klacht op klantenservice@deka-tuin.nl.

    DekaTuin zal binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.

    Lees meer
  2. Kan ik een DekaTuin cadeaubon online inleveren?
    Helaas is dit momenteel nog niet mogelijk
    Lees meer
  3. Zijn de getoonde prijzen inclusief bezorgkosten?

    Nee, bezorgkosten worden berekend naar grootte van het product en afstand van de filialen van DekaTuin. Kijk onder het kopje bezorgkosten voor meer informatie

    Lees meer
  4. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

    Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

    Lees meer
  5. Waar kan ik meer informatie vinden over de garantieregeling?

    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

    Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

    De kassabon dient hierbij als garantiebewijs. Wij zullen de klacht beoordelen en deze zo goed mogelijk trachten te verhelpen

    Lees meer
  6. Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?

    Een defect artikel kunt u retourneren of omruilen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

    Lees meer
  7. Waar kan ik een artikel ruilen of retourneren?

    Wilt u één van de door u ontvangen producten retourneren? Uiteraard kan dit.

    Stuur van te voren een mail naar klantenservice@deka-tuin.nl met daarbij het ordernummer en het nummer van het desbetreffende artikel.
    U onvangt dan het retourformulier, vult deze in en doe deze in het pakket welke u retourneert.

    Wilt u iets uit uw bestelling retourneren? Dit kan op verschillende manieren:

    • in één van onze filialen op vertoon van de aankoopbon of pakbon
    • Via pakketdienst
    • Thuis laten ophalen

    De laatste twee opties zijn niet kostenloos. Deze kosten worden bij u in rekening gebracht en niet vergoed.

    Als het product in de originele verpakking zit, onbeschadigd is en niet gebruikt, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren via een lokale pakketservice of in één van onze filialen. U ontvangt de waarde van de geretourneerde artikelen terug van DekaTuin, incl. verzendkosten. De kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening.

    Als u een bestelling retourneert, ligt de verantwoordelijkheid van het pakket bij u totdat DekaTuin dit ontvangt. DekaTuin is niet aansprakelijk voor eventueel verlies of beschadiging. We raden u daarom aan het pakket te verzekeren en altijd om een bewijs van levering te vragen. U ontvangt van DekaTuin een e-mail als het pakket ontvangen is; dit kan 10 werkdagen duren.

    Binnen 15 werkdagen na ontvangst door DekaTuin wordt het verschuldigde bedrag teruggestort.

    Lees meer
  8. Waar kan ik terecht met leveringsvragen?

    Voor algemene vragen en vragen over artikelen en bestellingen kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@deka-tuin.nl of telefonisch via 023-5516025.

     

    Lees meer