DekaTuin Haarlem 023-5420022 DekaTuin Heiloo072-5320811

Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?

Toegevoegd door Guapa Guapa Jul 26, 2013 16:17:38 PM Gepubliceerd in Retour & Garantie 848 keer bekeken

Is het artikel stuk of beschadigd geleverd? Mail dan naar klantenservice@deka-tuin.nl.

Voor een snelle en goede afhandeling dien je de klacht zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven. Vermeld het bestelnummer, de naam waarop de bestelling is geplaats, de productnaam het artikelnummer van het product. Betreft het een klacht over een artikel dat beschadigd (stuk) is geleverd, dan dien je foto’s mee te sturen van de buitenkant doos, inhoud in doos en het beschadigde artikel uit de doos.  

 

Wij doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Een klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Je kunt binnen 3 werkdagen reactie verwachten.